Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
Betalingsmethoden

Verzend en Betaalinformatie

Hier vind u verschillende informatie over verzend- en betaalinformatie. Mocht u andere vragen hebben neem dan gerust contact met ons op via info@dekadootje.nl

Verzending

Al onze producten worden bezorgd (verzekerd/aangetekend) met PostNL of DGO express. Bij een bestelling van €50 of meer worden geen verzendkosten berekend. U kunt ook de producten bij ons afhalen en dan betalen, neem hiervoor eerst even contact met ons op. De kosten voor verzending van je bestelling bedragen € 2,40 voor brievenbuspost en € 6,95 voor pakketpost tot 10kg. Boven de 10kg worden de verzendkosten €14,90.

Bij bestellingen van €50,00 of meer worden geen verzendkosten berekend.

BTW

Alle productprijzen in onze webshop zijn inclusief 21% BTW.

België

Bent u woonachtig in België? Dan wisselen de verzendkosten per bestelling. Neem hiervoor contact met ons op.

Tevens bestaat de mogelijkheid om je bestelling af te halen in Lemmer. Bij het afhalen van producten worden uiteraard geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij het afhalen van producten dient u contant af te rekenen er is geen beschikking over een pin automaat.

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 2 werkdagen, na het ontvangen van de betaling, bij u thuis te laten bezorgen. Onder voorbehoud dat het product op voorraad is. Indien we uw bestelling niet op voorraad hebben zullen we u hier binnen 2 werkdagen op de hoogte van stellen en aangeven wanneer de verwachte leverdatum zal zijn.

Ben je niet woonachtig in Nederland of België maar wil je wel een bestelling plaatsen? Geen probleem. Stuur ons een mail via info@dekadootje.nl. Wij nemen dan contact met je op over de mogelijkheden en de aangepaste verzendkosten.

Betaalmogelijkheden

  • iDeal
  • AfterPay
  • Contant bij afhalen

Betalingsgegevens

Rekeningnummer: NL09 RABO 0144.7397.04  t.n.v. A. Opheikens- Nagtegaal te Lemmer
BIC : RABONL2U

Retourneren

Mocht een artikel niet aan uw verwachtingen voldoen dan kan deze geretourneerd worden op eigen kosten . U heeft het recht binnen 14 werkdagen na ontvangst van de producten de koop of afstand te ontbinden.

Voorwaarden 

De artikelen die geretourneerd worden dienen nog voorzien te zijn van labels en indien mogelijk in originele verpakking. De artikelen worden niet teruggenomen indien ze beschadigd of gebruikt zijn. De artikelen dienen binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aan ons retour gestuurd te worden en door ons te zijn ontvangen(!). Artikelen die niet of binnen de gestelde termijn door ons zijn ontvangen worden helaas niet geaccepteerd.

Adresseer de zending conform instructies in de e-mail, welke u ontvangt na aanmelding van uw retour aanvraag en bied de zending zo snel mogelijk aan bij een postkantoor of servicepunt van PostNL. Bij de afgifte ontvangt u een verzendbewijs met daarop een barcode. Bewaar dit verzendbewijs goed totdat de retournering door ons verwerkt is.

De ontvangst van de retournering wordt door ons per e-mail bevestigd. Het bedrag zal dan zo snel mogelijk worden gecrediteerd. De uitbetaling vindt plaatst op dezelfde gegevens als dat u de betaling heeft gedaan.

De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor uw eigen rekening. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.

Annuleren

Als een bestelling nog niet is voldaan en verwerkt is dan kan deze kosteloos worden geannuleerd. Heeft u de bestelling via een overschrijving naar onze bankrekening overgemaakt en is de bestelling nog niet verwerkt? Ook dan kan deze kosteloos worden geannuleerd en zal het volledige bedrag worden teruggestort.

Neem hiervoor tijdig contact met ons op via info@dekadootje.nl

Veilig bestellen

Het gehele ordertraject van onze webwinkel is beveiligd met Secure Socket Layer (SSL). Zodra u vanuit de winkelwagen doorgaat naar het orderproces schakelt de pagina automatisch om naar een beveiligde SSL verbinding.

Privacy

Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en we gaan zorgvuldig met uw persoonlijke gegevens om. Wij garanderen dat uw persoonlijke informatie in vertrouwen wordt behandeld. De gegevens die wij u vragen worden gebruikt om de bestellingen zo snel en zo zorgvuldig mogelijk te laten verlopen. Wij verkopen persoonlijke gegevens NOOIT aan externe partijen.

Klachten?

Bent u met iets niet tevreden? Wij horen het graag. Voor het aanmelden van een klacht kunt u een mail sturen naar info@dekadootje.nl.

Wij zullen, in overleg met u, het probleem zo spoedig en op een juiste manier proberen op te lossen. Vermeld in uw mail altijd het ordernummer en telefoonnummer.

De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor uw eigen rekening. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.