Verzend en Betaalinformatie
Hier vind u verschillende informatie over verzend- en betaalinformatie. Mocht u andere vragen hebben neem dan gerust contact met ons op via info@dekadootje.nl
Verzending
Al onze producten worden bezorgd (verzekerd/aangetekend) met PostNL, DHL of DGO express. Bij een bestelling van €50 of meer worden geen verzendkosten berekend. U kunt ook de producten bij ons afhalen en dan betalen, neem hiervoor eerst even contact met ons op. De kosten voor verzending van je bestelling bedragen € 4,00 voor brievenbuspost en € 6,95 voor pakketpost tot 10kg. Boven de 10kg worden de verzendkosten €10,50.
Bij bestellingen van €75 of meer worden geen verzendkosten berekend.
Wij streven erna om uw bestelling binnen 2 tot 5 werkdagen, afhankelijk van de grote en gewicht van het pakket, te verwerken.
BTW
Alle productprijzen in onze webshop zijn inclusief 21% BTW.
Betaalmogelijkheden
- iDeal
- Klarna
- Pinnen of contant bij afhalen in de winkel
Betalingsgegevens
Rekeningnummer: NL09 RABO 0144.7397.04 t.n.v. A. Opheikens- Nagtegaal te Lemmer
BIC : RABONL2U
Retourneren
Mocht een artikel niet aan uw verwachtingen voldoen dan kan deze geretourneerd worden op eigen kosten. U heeft het recht binnen 14 werkdagen na ontvangst van de producten de koop of afstand te ontbinden.
Voorwaarden
De artikelen die geretourneerd worden dienen nog voorzien te zijn van labels en indien mogelijk in originele verpakking. De artikelen worden niet teruggenomen indien ze beschadigd of gebruikt zijn. De artikelen dienen binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aan ons retour gestuurd te worden en door ons te zijn ontvangen(!). Artikelen die niet of binnen de gestelde termijn door ons zijn ontvangen worden helaas niet geaccepteerd.
Adresseer de zending conform instructies in de e-mail, welke u ontvangt na aanmelding van uw retour aanvraag en bied de zending zo snel mogelijk aan bij een postkantoor of servicepunt van PostNL. Bij de afgifte ontvangt u een verzendbewijs met daarop een barcode. Bewaar dit verzendbewijs goed totdat de retournering door ons verwerkt is.
De ontvangst van de retournering wordt door ons per e-mail bevestigd. Het bedrag zal dan zo snel mogelijk worden gecrediteerd. De uitbetaling vindt plaatst op dezelfde gegevens als dat u de betaling heeft gedaan.
De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor uw eigen rekening. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.
Annuleren
Als een bestelling nog niet is voldaan en verwerkt is dan kan deze kosteloos worden geannuleerd. Heeft u de bestelling via een overschrijving naar onze bankrekening overgemaakt en is de bestelling nog niet verwerkt? Ook dan kan deze kosteloos worden geannuleerd en zal het volledige bedrag worden teruggestort.
Neem hiervoor tijdig contact met ons op via info@dekadootje.nl
Veilig bestellen
Het gehele ordertraject van onze webwinkel is beveiligd met Secure Socket Layer (SSL). Zodra u vanuit de winkelwagen doorgaat naar het orderproces schakelt de pagina automatisch om naar een beveiligde SSL verbinding.
Privacy
Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en we gaan zorgvuldig met uw persoonlijke gegevens om. Wij garanderen dat uw persoonlijke informatie in vertrouwen wordt behandeld. De gegevens die wij u vragen worden gebruikt om de bestellingen zo snel en zo zorgvuldig mogelijk te laten verlopen. Wij verkopen persoonlijke gegevens NOOIT aan externe partijen.
Klachten?
Bent u met iets niet tevreden? Wij horen het graag. Voor het aanmelden van een klacht kunt u een mail sturen naar info@dekadootje.nl.
Wij zullen, in overleg met u, het probleem zo spoedig en op een juiste manier proberen op te lossen. Vermeld in uw mail altijd het ordernummer en telefoonnummer.
De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor uw eigen rekening. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.